رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات، یک سرمایه ملی است که با تلاشzwnj;های گذشتگان برای ما باقی مانده، لذا باید با بکارگیری فنون و دانش بینzwnj;المللی همواره بر ارتقاء و جایگاه آن برای مردم و آیندگان بکوشیم.
رییس هیأتzwnj;مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم حرکت شرکتzwnj;های اینترنتی (FCP) به سمت شبکه IP و فیبرنوری، گفت: همه شرکتzwnj;ها میzwnj;توانند وارد حوزه فیبرنوری شوند و قرار نیست مخابرات انحصاری ایجاد کند.
میثم دادخواه با اشاره به موارد شکایاتی که از سوی مشترکان دستگاهzwnj;های مخابراتی به این اتحادیه ارجاع می شود، اظهار داشت: اتحادیه دستگاههای مخابراتی در ۹ رشته و ۳ بخش شامل موبایل، تلفن و تجهیزات مخابراتی فعالیت دارد و پیگیر دریافت حقوق کاربران است.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یکzwnj;ماهه از مرداد و حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال، از مشوقzwnj;هایی برای کسانی که قبض خود را بدون صورتzwnj;حساب و به صورت مستقیم پرداخت میzwnj;کنند خبر داد.
مدیرمخابرات منطقه تهران با اشاره به وجود بالغ بر ۳۰ هزار تقاضا برای راهzwnj;اندازی سرویس فیبرنوری در تهران، از دایر شدن ۷۰۰۰ سرویس برای مشترکان در تهران خبر داد و گفت: میزان تقاضا عامل تعیینzwnj;کننده است و مخابرات متناسب با هزینه و اعتبارات، زیرساخت خود را توسعه میzwnj;دهد.
معاون شرکت مخابرات ایران از حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با این طرح، برنامه افزایش کانالzwnj;های ارسال و دریافت صورتzwnj;حساب و اعلام صورتzwnj;حساب یک ماهه در دستورکار است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در واکنش به انتقاد کاربران از کیفیت اینترنت این شرکت وعده داد که با برنامهzwnj;های در دست اجرا کیفیت اینترنت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال متحول خواهد شد.
رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات، یک سرمایه ملی است که با تلاشzwnj;های گذشتگان برای ما باقی مانده، لذا باید با بکارگیری فنون و دانش بینzwnj;المللی همواره بر ارتقاء و جایگاه آن برای مردم و آیندگان بکوشیم.
رییس هیأتzwnj;مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم حرکت شرکتzwnj;های اینترنتی (FCP) به سمت شبکه IP و فیبرنوری، گفت: همه شرکتzwnj;ها میzwnj;توانند وارد حوزه فیبرنوری شوند و قرار نیست مخابرات انحصاری ایجاد کند.
میثم دادخواه با اشاره به موارد شکایاتی که از سوی مشترکان دستگاهzwnj;های مخابراتی به این اتحادیه ارجاع می شود، اظهار داشت: اتحادیه دستگاههای مخابراتی در ۹ رشته و ۳ بخش شامل موبایل، تلفن و تجهیزات مخابراتی فعالیت دارد و پیگیر دریافت حقوق کاربران است.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یکzwnj;ماهه از مرداد و حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال، از مشوقzwnj;هایی برای کسانی که قبض خود را بدون صورتzwnj;حساب و به صورت مستقیم پرداخت میzwnj;کنند خبر داد.
معاون شرکت مخابرات ایران از حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با این طرح، برنامه افزایش کانالzwnj;های ارسال و دریافت صورتzwnj;حساب و اعلام صورتzwnj;حساب یک ماهه در دستورکار است.
داوود زارعیان درباره الزام کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای حذف و جمعzwnj;آوری خطوط PCM تلفن ثابت و برنامه شرکت مخابرات ایران برای جایگزین کردن این خطوط، اظهار داشت: توسعه خطوط PCM از چند سال پیش در شبکه مخابرات ایران متوقف شده و در سالzwnj;های اخیر نیز نصب PCM به صورت موردی و بنا به درخواست انجام میzwnj;شد.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره لزوم راهzwnj;اندازی سامانهzwnj;ای برای ثبتzwnj;نام الکترونیکی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران در راستای کاهش مراجعات با پیگیری رگولاتوری توضیح داد.
به گزارشnbsp; ایتنا از ایسنا، شرکت مخابرات ایران در حوزه حمایت از شرکتzwnj;های نوپا، اعلام کرده که از تمامی ایده های نو و خلاقانه در این زمینه استقبال میzwnj;کند.
دفتر بررسیzwnj;های فنی اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات، آخرین آمار توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور را که مربوط به پایان سال ۹۵ میzwnj;شود، منتشر کرد.