به گزارش ایتنا از تسنیم، کامران کاظمی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر مشترکان اینترنت پرسرعت دارای سطح خدمات برنز هستند که خسارت بر مبنای آن پرداخت میzwnj;شود.
داود زارعیان - مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران - اظهار کرد: متاسفانه در کشور ما برخی علاقه به تخریب اموال دیگران دارند و این موضوع باعث وارد شدن خسارات فراوانی به مخابرات میzwnj;شود.
مشترکان تلفن ثابت گلایهzwnj;های متعددی از روند رسیدگی به خرابی تلفن دارند مدیرzwnj;عامل مخابرات استان تهران در پاسخ به این انتقادات تاکید دارد که از سوی اتحادیه جهانی مخابرات برای حل اکثر مشکلات ۲۴ ساعت و برای موارد خاص ۷۲ ساعت زمان مشخص شده است که ۹۹ درصد مشکلات باید در این زمان رسیدگی شود.
وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران از ابتدای دولت یازدهم درگیر اختلافات مدیریتی هستند، اما به تازگی شنیدهzwnj;ها از تبادل لیستzwnj;های مدیریتی بین مدیران مخابرات و وزارت ارتباطات در جهت بهبود روابط و احتمال آشتی قریبzwnj;الوقوع حکایت دارد.