برات قنبری، کلیدیzwnj;ترین برنامه مدنظر هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران را بازسازی شبکه این شرکت عنوان کرد و گفت: قطعا اعضای جدید با توجه به اینکه مخابرات یک گنج است و ارزش بسیاری دارد، به این مهم خواهند پرداخت.
به گزارش ایتنا از فارس، سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در آمریکا یک سهم رایگان از تیzwnj;موبایل را به هر یک از مشترکان خدمات پس پرداخته و ثابت خود اعطا میzwnj;کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وضعیت شرکت مخابرات کشور در سالzwnj;های آینده بهتر خواهد شد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت مخابرات حمایت میzwnj;کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره واگذاری تلفن ثابت با قیمت جدید گفت: تلاش ما این است که قیمتzwnj;ها را واقعی کنیم با این حال خبر قطعی در اینzwnj;باره را باید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرسید.
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مرکز بینzwnj;المللی تحقیق و توسعه فناوریzwnj;های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی با همکاری شرکت توسعه اعتماد مبین و انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی ( ETRI) راهzwnj;اندازی شد.
با تغییرات صورتzwnj;گرفته در اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، تغییر موضع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تعرفهzwnj;های مخابراتی و وعدهzwnj;های ابتدایی اعضای جدید در آغاز کار قابل توجه بود.
شنیدهzwnj;ها حاکی از این است که با برقراری صلح و صفا میان دولت و مخابرات قرار است براساس پیشنهادی از سمت دولت، تعرفه آبونمان تلفن ثابت در شهرهای اصلی به پنج هزار تومان برسد.
به گزارش خبرگزاری مهر، رسول سرائیان گفت: شرکت مخابرات دو ماموریت مهم برعهده دارد که ماموریت اول شامل ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال براساس خواست و نیاز مشتریان در قالب خدمات تلفن ثابت و همراه و دیتا است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارائه خدمات یکپارچه مخابراتی در قالب تلفن ثابت و همراه و دیتا خبر داد و گفت: زیرساختzwnj;های مخابراتی برای بنگاهzwnj;های اقتصادی و اپراتورها فراهم میzwnj;شود.
به گزارش ایتنا از فارس، لطیف وصلی در حاشیه مجمع مخابرات در پاسخ به سوال خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس درباره پیشنهاد مخابرات برای تغییر تعرفهzwnj;های تلفن ثابت اظهار داشت: هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران پیشنهاد تغییر تعرفه تلفن ثابت در دو بخش افزایش هزینه حق اتصال و افزایش هزینه آبونمان و ثبات تعرفه مکالمات را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه داده است.
بر اساس اعلام مخابرات، سامانه پاسخگویی۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در زمان تعطیلات ، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
برات قنبری به ارائهzwnj; توضیحاتی درباره روند اصلاح ساختار مدیریتی مخابرات پرداخت و عنوان کرد: در دوره گذشته یکی از بحثzwnj;هایی که همواره پیشzwnj;روی مخابرات قرار داشت، بحث تعرفهzwnj;ها بود که این مساله کمی کار را دشوار میzwnj;کرد.