صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
راهکار مخابرات برای هزینههای ناخواسته قبوض تلفن ثابت
nbsp; داوود زارعیان با اشاره به اعتراض برخی از مشترکان مبنی بر مازاد هزینه صورت حساب تلفن ثابت نسبت به استفاده آنها اظهار کرد: ما دو گروه مشترک اینترنت داریم؛ یک گروه که پول ثابتی می پردازند و به صورت نامحدود هر میزان که بخواهند استفاده می کنند که در تهران حدود ۵۵۰ هزار مشترک از این دسته هستند. این گروه قاعدتا مشکلی ندارند. دسته دوم کسانی هستند که به صورت حجمی خریداری می کنند. حجم استفاده مشترکان روی سیستم CRM nbsp;(مدیریت ارتباط با مشتری) با پسوردی که به آنها داده می شود، قابل دیدن است. وی ادامه داد: مخابرات با این نوع شکایات برخورد کرده است. اما چند نکته وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد؛ نکته اول بحث نرم افزارهایی است که معمولا برروی گوشی های تلفن همراه و کامپیوترها هست و بسیاری از افراد آگاه نیستند؛ این نرم افزارها دائما به روز می شود و قطعا مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می کند. بخش دیگر کسانی هستند که از پسوردهای معمولی قابل حدس مثل ۱۲۳۴ استفاده می کنند. بنابراین توصیه می شود برای اینترنت خود پسوردهای قوی تری را انتخاب کنند. معاون شرکت مخابرات ایران همچنین درباره اعتراض کاربران در حوزه تلفن ثابت بیان کرد: شکایت در حوزه قبوض تلفن ثابت و مکالمه بسیار کم است، اما نکته ای که وجود دارد، استفاده برخی از مشترکان از سرویس های هوشمند شامل مسابقات و نوارهای ضبط شده است. حتی در مواردی ممکن است خود خانواده نداند اما فرزندانشان از این سرویس ها استفاده کنند. مشترکان می توانند در تهران ۱۸۱۸ و در استان های دیگر ۲۰۰۰ را شماره گیری کنند و ریز مکالمات خود را به صورت آنلاین بشنوند. به این ترتیب مطلع می شوند که هزینه های آنها مربوط به چه بخشی بوده است. زارعیان در ادامه با اشاره به راهکار مخابرات برای مشکل سرویس های هوشمند اظهار کرد: مخابرات برای این موضوع هم فکری کرده است، بدین صورت که سیستم سرویس را آنلاین کرده تا از این پس شارژ آنلاین را روی شبکه های هوشمند داشته باشیم. هزینه سرویس های هوشمند نیز از این پس به صورت آنلاین روی سیستم قرار می گیرد. وی در پاسخ به اینکه اگر مشکل از ناحیه مخابرات باشد و مشترکان بخواهند طرح شکایت کنند، مراجعه به کدام بخش صورت می گیرد، گفت: مشترکان می توانند با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند، یا به بازرسی ها مراجعه کرده و یا از طریق پرتال اعتراض کنند. البته در این شرایط مخابرات تقریبا اطمینان دارد که از این سرویس های هوشمند استفاده شده است.
منبع خبر:
ایتنا