صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
اخذ ودیعه غیرقانونی برای ثبت نام ADSL
اخذ ودیعه بابت ثبت نام و بررسی امکان ارائه سرویس ADSL در بسیاری از شرکت های اینترنتی رویه شده است در حالی که این کار اساساً غیرمجاز است.به گزارش ایتنا از فارس، درخواست متقاضیان دریافت سرویس ADSL، باید برای تشخیص امکان ارائه سرویس روی خط تلفن ثابت مشتری بررسی شود.خطوط مشترکانی که فیبر نوری یا PCM است امکان دریافت سرویس ADSL را ندارد یا نیازمند تغییر خط است. علاوه بر این ممکن است شرکت اینترنتی مورد نظر در مرکز مخابراتی مشتری ظرفیت خالی برای ارائه سرویس نداشته باشد.در بسیاری از شرکت های اینترنتی این رویه مرسوم است که برای بررسی امکان واگذاری سرویس از متقاضی پیش هزینه (معمولاً ۵۰ هزار تومان) دریافت می کنند که در صورت فراهم بودن امکان واگذاری سرویس، این هزینه به حساب خرید سرویس گذاشته می شود. اما همیشه اوضاع به این منوال نیست.در بسیاری موارد، اخذ این هزینه مشکلات و درگیری هایی را بین شرکت و مشتری ایجاد می کند. در موارد متعددی علی رغم عدم ارائه سرویس، شرکت تا چندین ماه هزینه را به مشتری عودت نمی دهد. در موارد گزارش شده دیگری شرکت مبلغی از هزینه را بابت حق العمل کسر کرده است. این حق العمل گاهی به نام هزینه بررسی، هزینه ارسال مدارک یا هزینه پیک اعلام می شود. اغلب نیز شرکت ها کسر هزینه به اسامی مختلف از ودیعه را در ابتدا به مشتری اعلام نمی کند که در نهایت این روش ها به نارضایتی مشتری ختم می شود.اکثر شرکت های معتبر چنین رویه ای ندارند و این شیوه بیشتر از سوی شرکت های اینترنتی کوچک تر دیده می شود. این در حالی است که پیگیری سوال و جواب ها از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره این روش غیر شفاف و پردردسر ودیعه، نشان می دهد که اساساً بررسی امکان واگذاری سرویس اقدام پیچیده ای نیست و به هزینه نیاز ندارد. بررسی در این مرحله حتی به دریافت مدارک رسمی و پیک نیاز ندارد.بنابر اطلاع کسب شده از این سازمان، شرکت های اینترنتی استعلام خط مشتری را از سامانه ای که در اختیارشان قرار دارد به دست می آورند و شرکت های زیر مجموعه شرکت های بزرگ تر نیز از طریق شرکت بالا دستی استعلام را انجام می دهند.پس از آن اخذ هر هزینه منوط به توافق طرفین است که روشن نبودن ضوابط و عدم آگاهی کافی مشتریان از مقررات اغلب به ضرر و نارضایتی مشتری ختم می شود.
منبع خبر:
ایتنا